Ett halvår kvar till bröllop.

 
 
Ja, om 6 månader exakt är det dags... Lite skräckblandad förtjustning är det med tanke på de (som alltid) överambitösa planerna på allt jag vill hinna tillverka innan dess... Men ja hur det än går så blir vi ju gifta! Med eller utan färdig klänning - det återstår att se!
 
 
ATT-TILLVERKA-LISTAN:  Så innan 13:e augusti ska alltså följande föremål vara klara...

- inbjudningar - Har en tanke som vi kan kalla "burkpost". Hög tid att få det gjort i veckan!
- klänning - Tvättrådslappar är klippta från vartenda plagg härhemma! Dags att väga/räkna hur långt det räcker...
- väska - Återbruk av en tidigare idé och design. Så lugna puckar här.
- smycken - Samma som ovan.
- brudbukett - Massa galna idéer! Blir det snyggt? Det är frågan...
- väst - Kommer tvättrådslapparna räcka?
- fluga - Material bestämt. Design oklar. Vår smak är inte är helt synkad. Än.
- tårtfat - Besök på loppis imorgon! När jag ser det rätta materialet/föremålet, ja då vet jag!
- caketopper - Idéer, idéer, idéer...
- bordsdekorationer - samma som ovan...
- övriga dekorationer - ovan igen..


 
Ser fram emot lite klarhet efter morgondagens loppisbesök... Alla Hjärtans Dag är det ju också!
-----<---<3
 
 
 
Anita:

Vad trevligt att du hittade till mig så jag fick upptäck din blogg!! Vilket underbart projekt ditt förestående bröllop är, klänning och väst av tvättlappar!! Om din tanke inte är att det ska vara bara era egna tvättlappar så skulle du ju kunna be oss, dina följare att posta tvättlappar till dig... Ska bli mycket spännande att följa med på resan.

Svar: Glad att jag hittade dig med (!) och så kul att du vill haka på! Tack för den fina idén att fråga efter tvättrådslappar på bloggen! Det blir ju riktigt spännande att se vad man kan få ihop med gemensamma krafter! Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag <3
Sabina Kramle

Kommentera inlägget här: